Sivut

tiistai 1. toukokuuta 2012

Hyvät fiilikset

Kuinka reilua on, että se joka ei lähde juhliin vappua herää aamulla päänsärkyyn? :D
No se meni onneksi pian ohi ja pääsin nauttimaan darrattomasta vappupäivästä. Oon ehkä muuttumassa vanhaksi kun olin niin onnellinen aamulla, etten lähtenyt eilen juhlimaan.

Mitä darraton tekee vappupäivänä? Menee salille treenaamaan! Sain ihan mielettömän hyvän fiiliksen salilla treenaillessa. Vedin itseni aika piippuun ja nyt on olo todellakin sellainen, että on tullut tehtyä jotain tän kropan eteen. Jei sanon mä!

Tuli muutenkin salilla sellainen ihana olo, että mä pystyn tähän, pystyn muuttamaan ulkonäköäni ja olemaan lopulta tyytyväinen itseeni. Mä pystyn siihen kun oikein kovasti teen töitä. Se alkaa pienin askelin, pienin teoin ja pienillä tuloksilla, mutta uskon, että tää onnistuu.


http://weheartit.com/entry/27481332



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...