Sivut

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Liikunta parantaa mielen

Näin se tuli taas todettua - liikunta parantaa pahaa mieltä. Kärsin koko päivän pahasta mielestä ja alakuloisuudesta, johtuen monistakin syistä. Olisi pitänyt opiskella tänään paljon, mutta aika vähäiseksi jäi, oli niin huono päivä. Olin jo päättänyt, että salitreenikin saa huonon mielen ja huonon pyöräilykelin takia jäädä välistä. Sitten mies onneksi muistutti mua siitä, että yleensä aina tuun salilta paremmalla mielellä kotiin. Niimpä. Lähdin sit kuitenkin treenaamaan ja onneksi lähdin - olo on jo vähän parempi.

Oon huomannut kuinka liikunnalla on oikeasti mieltä parantava vaikutus. Vaikka salin peilit taas kertoivat karua totuuttaan kun ähersin siellä painojen kanssa, olin tyytyväinen, että olin kuitenkin lähtenyt sinne! Tein jalkatreenin ja selkä- ja vatsalihaksia. Se on mahtava tunne, kun viimeisillä voimilla jaksaa vetää viimeiset toistot sarjasta. Nautinnollista tuskaa :D Oon onnellinen, että nautin liikunnasta näin paljon.

Tää viikko meni liikuntojen suhteen ihan kivasti. Tässäpä vielä HeiaHeia-kooste:

Maanantain ja torstain liikunnat jäi aika vähäisiksi, mutta pitäähän se kropan välillä saada levätäkin. Toivotaan ensi viikosta hyvää. Ja että saisin sitä hyvää mieltä taas liikunnasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...