Sivut

lauantai 12. toukokuuta 2012

Lauantain laiskottelut

Mun piti lähteä heti aamusta opiskelemaan koululle, mutta toisimpa kävi. Oma koti, sohva ja rennot tv-sarjat saivat mut valtaansa. Oon opiskellut koko viikon aika ahkerasti, joten en yhtään ihmettele tätä halua ottaa vähän rennommin välillä. Yritän kyllä jossain vaiheessa saada gradua vähän tehtyä, mutta en ota stressiä.

Katsoin tossa ruutu.fi -sivulta kolme jaksoa pikakurssi kodinostoon -ohjelmaa. Mä en katso ikinä mitään sisustusohjelmia tai mitään vastaavia, mut tohon sarjaan mä oon jäänyt totaalisen koukkuun. On niin kiva katsoa, kun pariskunnat tai sinkut etsivät itselleen ensimmäistä omaa kotia ja sitä iloa, kun vihdoin löytyy se unelmakoti :) Voi kun sitä pääsisi itsekin jossain vaiheessa ostamaan omaa kotia. Ensin pitäis vaan valmistua ja päästä tuonne työelämäänkin.

Oon tosi onnellinen, että tää mun terveysprojekti on nyt alkanut pikkuhiljaa tuottaa tulostakin. Parin kilon pudotuskin tuntuu olotilassa ja mitä oon huomannut niin housut tuntuu myös vähän väljemmiltä :) Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin! Jotenkin olo on myös energisempi ja liikunta varmasti on osaltaan "syyllinen" siihen. Mun tavoitteena on ainakin jollakin tavalla liikkua joka päivä, välillä rankemmin ja välillä vähän rennommin, jotta lihakset saa myös aikaa palautua.

http://weheartit.com/entry/26289720


Olin jo päättänyt et menen tänään salille, mut yhtäkkiä tajusin, et vois korkata ton rullaluistelukaudenkin! Jos vain keli pysyy sateettomana niin taidan hypätä luistinten päälle. Kunhan tästä sohvalta pääsee ylös... :D Mun rullikset ei vaan oo valitettavasti ihan niin hienot kuin nuo allaolevat.

Mukavaa lauantaita kaikille!

http://weheartit.com/entry/27594902



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...