Sivut

lauantai 5. toukokuuta 2012

Erävoitto, mulle ja Suomelle!

Oii oli kiva katsoa eilen jääkiekkoa pitkästä aikaa! Ja vieläpä Suomen voittoa! Mä olin ainakin tosi ylpee Suomen voitosta vaikka jotkut nyt jaksaa marista, et nihkee voitto tuli. Okei, mä en jääkiekosta juuri mitään ymmärrä, tykkään vaan kattoo sitä, mut mun mielestä on silti typerää suhtautua ekaan voittoon silleen et "olipa nihkeetä". Eka matsi on nyt voitettu, siitä on hyvä jatkaa!

Mut mikäs voittaja mä sit oon? Tää voi nyt tuntua joistain naurettavalta mut mulle tää on hyvä juttu. Voitin itseni, kun mies mussutteli pelin lomassa sipsiä ja mä tyydyin kurkkuun ja paprikaan kevytdipin kera \o/ Pieni juttu, tiedän, mutta oon niin tyytyväinen etten sortunu syömään niitä sipsejä miehen kanssa. Kun mulla nyt kuitenkin on tarkoituksena syödä terveellisemmin ja sitä kautta saada parempi olo ja ulkomuto. En itse koskaan osta sipsejä kotiin, mutta jos mies ostaa, on niistä jotenkin hankala kieltäytyä. Onko muilla samaa ongelmaa? Itse ei tule ostettua juurikaan herkkuja, mutta miehen/kämppiksen/jonkun muun ostamille herkuille on vaikea sanoa ei? 

http://weheartit.com/entry/27751225


Aloin eilen muistelemaan aikaa, jolloin olin sinkkuna. Ensimmäinen ja elämäni pisin parisuhde oli juuri päättynyt ja muutin ensimmäistä kertaa asumaan yksin. Ensimmäistä kertaa olin itse täysin päätäntävallassa siitä, mitä jääkaapissa on. Mitä tapahtui? Mä laihduin muutamassa kuukaudessa varmaan 5-10kg, en tiedä tarkkaa kilomäärää. Söin tosi vähän - välillä aivan liian vähän. Silloin sitä vain ajatteli, että paras tapa pudottaa painoa on käytännössä lopettaa syöminen. Nyt oon onneksi tajunnut, että se ei johda pysyviin lopputuloksiin. Terveellisesti syöminen on se juttu ja paljon liikuntaa siihen päälle.

http://weheartit.com/entry/27910880
Tänään olis tiedossa salilla jalkatreeni. Toivottavasti vaan ehdin mennä tekeen sen, sillä on päiväksi taas buukattuna vähän liikaa hommia. Mä oon muuten ottanu uuden periaatteen käyttöön: hissikielto! Mä asun kerrostalon neljännessä kerroksessa ja jostain syystä on aina tullut käytettyä hissiä. Aloin kuitenkin miettiin, et mitä järkeä. Ilmainen jalka/pakaratreeni kun menee kävellen ne portaat :D

Mukavaa lauantaita toivottelee Eveline :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...