Sivut

perjantai 23. marraskuuta 2012

Testissä hot jooga

Kävin tällä viikolla ensimmäistä kertaa testaamassa hot jooga -tuntia. Ja ah, se oli rakkautta ensi kokeilulla!

Tunti pidettiin salissa, jossa on hämärähkö valaistus ja lämpötila oli nostettu 38 asteeseen. Aluksi rentouduttiin hieman mattojen päällä ja sitten alettiin tehdä joogaliikkeitä. Jooga on muutenkin mulle ihan uusi laji, joten ensimmäinen kerta meni tietenkin liikkeisiin tutustuessa. Ensi kerralla sujuu varmasti jo paremmin. Tunnilla tuli välillä hiki, mutta enemmänkin oli sellainen mukava lämpö koko ajan päällä. Loppurentoutus oli TAIVAALLINEN! Mä meinasin oikeasti nukahtaa sen aikana. Tunnin jälkeen oli ihanan rento ja mukava olo.

http://weheartit.com/entry/41770293/via/spes#

Ainut, mikä oli itsellä ongelmana tunnin aikana, oli mun ranteet. Mun ranteissa on joku ihme vika, että ne kipeytyy tosi helposti. Esimerkiksi punnerrukset on mulle nounou, koska mun ranteet ei kestä sitä asentoa. Tulee sellainen tosi pistävä kipu, joka voi sitten kestää monta päivää. Samalla tavalla esimerkiksi aurinkotervehdyksen joissain kohdissa tuntui välillä kipua. En sitten tiedä, mikä näihin ranteisiin voisi auttaa.

Kaiken kaikkiaan hot jooga oli ERITTÄIN positiivinen kokemus. Suosittelen sitä eritoten, jos mieli kaipaa rentoutusta ja keho rauhallisia liikkeitä. Ja jos pidät lämmöstä :)

Onko sinulla kokemuksia joogasta/hot joogasta? Oletko tykännyt? Kerro toki omia kokemuksiasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...