Sivut

torstai 8. marraskuuta 2012

Lumia 800?

Olen pohdiskellut uuden puhelimen hankintaa tässä jonkin aikaa. Mulla on ollut käytössä Samsung Galaxy S nyt kaksi vuotta, johon olin aluksi tyytyväinen. MUTTA. Noin about vuoden käytön jälkeen alkoi puhelin sekoilla. Se jumittuu usein niin pahasti, että vain akun irroittaminen auttaa. Se on TODELLA raivostuttavaa! Ja muutenkin puhelin toimii todella hitaasti. Lisäksi se on muutaman kerran tehnyt sellaisen tempun, että herätyskello ei ole alkanut soimaan aamulla, vaikka olen ihan satavarma, että se on ollut päällä. Mulla on sellainen automaattiherätys, että puhelin herättää joka aamu samaan aikaan, ja tosiaan muutaman kerran on puhelin päättänyt olla herättämättä. Puhelinta on näiden "vikojen" vuoksi myös käytetty huollossa, mutta se ei auttanut asiaan.

Nyt olenkin siis pohdiskellut uuden puhelimen hankintaa, kun sain vanhemmiltani rahaa valmistujaislahjaksi. Taidan olla päätymässä Nokian Lumia 800-malliin. Siitähän tulisi loppukuusta myös uusi 820-malli, mutta suolaisen hinnan vuoksi taidan tyytyä tähän perusmalliin, ja uskon, että siinä on kyllä kaikki mitä tarvitsen. Olen ainakin tuttavilta kuullut paljon kehuja Lumia 800-mallista ja hintakaan ei ole kovin karmaiseva (verrattuna esimerkiksi iphoneen, jota myös aluksi harkitsin...).

Nyt kysynkin, onko teillä kokemuksia Nokian Lumia 800-mallista? Kertokaa mielipiteenne!


http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&rlz=1C1ASUT_fiFI407FI407&biw=1304&bih=683&tbm=isch&tbnid=Z3i9r_ApHsw1MM:&imgrefurl=http://www.techsnapr.com/2012/02/06/white-nokia-lu

Erityisesti mua himottaisi valkoinen malli, mutta jotenkin sain sellaisen käsityksen, että niitä on liikkeissä aika vähän. Eipäs auta kuin lähteä kaupoille tänään kiertelemään, saattaa olla että palaan kotiin uuden puhelinrakkauden kanssa :)

 

4 kommenttia:

  1. Mä olen kuullut Lumia-puhelimista yleensä lähinnä huonoja, jumittelevat eivätkä ole käteviä, nopeita.. mutta moni asia on tietysti myös ihan makuasia, mä en yhtään tykkää puhelimista joita Nokia pukkaa markkinoille kun ovat niin hitaita ja sovelluksia on huonosti :P Oon henkeen ja vereen Android-tyttö, eli lähinnä Sony Ericsson tai Samsung, tosin lähinnä mulla on ollut ekana mainitun puhelimia.

    VastaaPoista
  2. Niimpä, makuasioitahan nämä ainakin osittain on ja myöskin vähän tuurista kiinni, joillekin kun saattaa sattua niitä "maanantaikappaleita".

    Mä oon kyllä yleensä Nokian puhelimista tykännyt, saapas nähdä miten tämän uuden kanssa käy, se on nimittäin tuolla jo latautumassa :D

    VastaaPoista
  3. Mulla kanssa täällä samsungin vanha malli. Taitaa olla jo kolmatta kesää vanha. Mulla on kanssa ollut puhelimen kanssa ihan samanlaisia ongelmia kuin sulla ja ainut mikä auttaa on juuri tuo akun irti repiminen.
    Onneks saan kohta Miehen vanha puhelimen joka on noin puolivuotta vanha, kun se saa töistä uusimman nokia puhelimen joka tulee piakkoin markkinoille, olikohan se nyt se n 920 malli muistaakseni.

    VastaaPoista
  4. Joo olen kuullut muutamalta muultakin, että tuossa Galaxy S:ssä on ollut ongelmia jumittamisen suhteen ja tosiaan ainut apu on repiä akku irti. Se on ollut kyllä tosi rasittavaa! Ja joskus puhelin ei sen jälkeen ole heti meinannut mennä edes päälle.

    Ensi viikolla muistaakseni Lumiasta tulee ne uudet mallit markkinoille, 820 ja 920 :) Minkäs puhelimen sä saat mieheltäsi?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...