Sivut

perjantai 9. marraskuuta 2012

Niinhän siinä sitten kävi...

... että uusi lumenvalkoinen Lumia 800 löysi tiensä sydämeeni eilisen kaupunkikierroksen päätteeksi. Ja näin yhden päivän kokeilun jälkeen olen oikein tyytyväinen ostokseeni. Ihanaa kun puhelin ei jumita koko ajan! Kosketusnäyttö sen sijaan tuntuu hieman herkemmältä tässä Nokiassa kuin Samsungissa, johon pitää hetken aikaa tottua.

Yksi asia, josta en myöskään Samsungissani pitänyt, oli kameran salaman puuttuminen. Lumiassa se nyt kuitenkin on, jee :) Mä kun tykkään ottaa paljonkin valokuvia kännykällä niin salama on aika must etenkin tähän vuodenaikaan.






Eilen oli muutenkin ihan kiva päivä. Olen vihdoin saanut todistukseni koulusta, joten nyt olen virallisesti maisteri :) Juhlistettiin sitä sitten eilen miehen kanssa pikkaisen kuohuvalla ja pihviaterialla kotona. Sitten lähdettiin vielä miehen kavereiden kanssa käymään parilla oluella läheisessä kuppilassa. Oli ihan kivaa, vaikka pienenpieni ikävä kotipaikkakunnalle valtasi mielen illan aikana. Mietin, millaiset valmistujaisjuhlat minulla olisi voinut siellä olla, omien perheenjäsenten ja läheisimpien kavereideni kanssa.

Mutta, pääasia että opiskelu on nyt taaksejäänyttä elämää ja toivottavasti niitä töitä alkaisi pian löytyä. Tänään onkin tiedossa asiointia työkkärissä. Onko muita, jotka inhoaa työkkärissä käyntiä? Mulle onnistuu jostain syystä tulemaan paha ja kiukkuinen mieli melkein aina siellä käydessä.Ehkä vika onkin mun omassa asenteessa :P

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä ne melkoisen työn ja tuskan takana olikin :D

      Poista
    2. Mä saan siis miehen vanhan kännykän. malli taitaa olla nokia 808.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...