Sivut

tiistai 30. lokakuuta 2012

10 things about me

Oon viimepäivinä lukenut useammastakin blogista 10 things about me -postauksen ja päätin olla matkiapina ja tehdä itsekin samanlaisen. Tässäpäs tulee siis muutama hyvin random fakta minusta.

1. Pelkään ukkosta TOSI paljon. Etenkin yöllä ukkonen on jotain kamalaa. Silloin menen peiton alle piiloon ja tukin korvat kämmenillä, korvatulpilla, kuulokkeilla tai mitä sattuu olemaan kädenulottuvilla.

http://weheartit.com/entry/41509222

2. Pidän maustamattomasta jugurtista enemmän kuin maustetusta. Maustetut jugurtit on yleensä ällömakeita ja niissä on monesti tuhottomasti sokeria. Mielummin siis sekoitan maustamattomaan jugurttiin jotakin makua antamaan, kuten marjoja, mehukeittoa tai mysliä. Tai näitä kaikkia :)

3. Lempparilajini on spinning :)

4. Minulla on todella huono itsetunto, minkä eteen yritän tehdä töitä.

5. Ja huonon itsetunnon vuoksi olen hyvin ujo ja jännitän hurjasti uusien ihmisten tapaamista. Ajattelen jatkuvasti, mitä muut minusta ajattelevat ja sanonko tai teenkö jotain tyhmää. Tämä on asia, josta todella haluaisin eroon.

6. Olen äärimmäisen kova stressaamaan asioista. Myös tähän haluaisin muutoksen, sillä kova stressaaminen voi vaikuttaa paljonkin terveyteen.

7. Palelen erittäin helposti. Kun muut valittavat sisätiloissa kuumuutta ja vähentävät vaatetusta, mä vedän vilttiä tiukemmin harteille.

http://weheartit.com/entry/26743146/via/xsundaysongs
 
8. Mulla on vauvakuume. Järki (tai mikälie) kuitenkin sanoo, että ei vielä.

9. En edelleenkään tiedä, millaista työtä haluaisin tehdä. Alkaa kuitenkin näyttää siltä, että oman alan töitä en välttämättä ainakaan heti saa, mikä on masentavaa. Viiden vuoden opiskelujen jälkeen takaisin kaupan kassalle tai jotain... (Ja tähän lisäyksenä, arvostan ÄÄRETTÖMÄN paljon esimerkiksi kaupan kassatyöntekijöitä, olen monta vuotta itsekin sitä hommaa tehnyt ja tiedän, että se on ajoittain sekä fyysisesti että henkisesti rankkaa hommaa, toki välillä myös oikein mukavaa hommaa. Tottakai sitä kuitenkin haluaisi omia opintojaan ja tutkintoaan työelämässä hyödyntää...)

10. Haluaisin ehkä vielä tulevaisuudessa opiskella esimerkiksi ammattikorkeakoulussa. 

 

2 kommenttia:

  1. Hello darling!

    Mulla on sulla ylläri, jos uskallat tarttua haasteeseen blogissani ;)

    http://welcometofatcatsworld.blogspot.fi/2012/11/hyvanmielen-haaste.html

    VastaaPoista
  2. No hello darling!

    Pitääpäs heti kiiruhtaa katsomaan mikä on tämä ylläri, kiitos! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...