Sivut

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Uusi elämä... ?

Täällä sitä ollaan, uudella asuinpaikkakunnalla. Olo on hieman sekava suoraan sanottuna.

Pari ensimmäistä päivää meni sellaisessa mukavassa uutuudenviehätyksessä. Ja tietysti muuttolaatikoiden purkamisessa, joka muuten ei vieläkään ole ohi. Edelleen on kämpässä melkoinen kaaos päällä. Mutta oikeastaan eilen ja tänään aamulla on ollut hieman haikea olo.

Mun täytyy saada töitä ja pian. Eikä pelkästään rahan takia (vaikka todellakin senkin takia pitäisi töitä saada) vaan ihan mun mielenterveydenkin kannalta. Mulla ei ole täällä uudella paikkakunnalla tällä hetkellä mitään: ei ystäviä, ei perhettä, ei tuttavia, ei työtä. Mutta eiköhän tää tästä, pientä alkukankeutta toivottavasti vain :)

http://weheartit.com/entry/437063/via/pinkroyal


Kaupunki vaikuttaa kyllä kivalta. Ja kämppä on myös mieleinen, kunhan tosiaan saa jonkinlaisen järjestyksen aikaan. Eilen tutustuin myös lähimpään kuntokeskukseen ja oli oikein mukavan oloinen paikka. En vain tiedä, onko mulla mahdollisuutta ostaa sinne kuukausikorttia vielä, ennen kuin pääsen jonnekin töihin. Pelottaa vaan, kuinka pahasti mun pää leviää, jos en pääse salille ja jumpille. Siellä voisi sitäpaitsi tutustua myös uusiin ihmisiin...

Mutta tällainen sekapostaus täältä tällä kertaa. Eiköhän tää tästä lähde sujumaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...