Sivut

perjantai 12. lokakuuta 2012

Uutta puhtia uudesta kuntokeskuksesta

Oi, mä kävin tänään tutustumassa uuteen kuntokeskukseen ja olin oitis myyty! Eli nyt mulla on jäsenyys kuntokeskukseen, joten voin jatkaa liikkumista taas normaaliin tapaan. Ihanaa! Tein jo jalkatreenin tänään ja tuli NIIN hyvä fiilis, ihanaa saada säännöllinen liikunta taas osaksi elämää.

Olen nyt käynyt tutustumassa kahteen tämän uuden kotikaupunkini kuntokeskukseen, ja meinasin jo ottaa jäsenyyden heti tutustuttuani ensimmäiseen keskukseen. Onneksi en ottanut sitä, sillä tänään tutustumani keskus oli vielä parempi vaikka 4e/kk oli kalliimpi hinta.

Kuva: http://weheartit.com/entry/39613849/via/health_and_fitness

Kuntokeskuksen yhteydessä on myös monia palveluita saatavilla, esimerkiksi solarium ja infrapunasauna :) Solariumista en niin perusta, mutta voisihan tuota joskus käydä testaamassa, jos on vaikka jotkut juhlat tulossa. Sen sijaan tota infrapunasaunaa odotan innolla :)

Oih, mä oon niin tohkeissani! Huomenna sit spinning-tuntia testaamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...