Sivut

tiistai 9. lokakuuta 2012

Motivaatiopula

Mulla on ongelma. Oon menettänyt motivaation terveellisempien elämäntapojen noudattamiseen, ja se rassaa mua tosi paljon!!!

Omasta päästähän tää on täysin kiinni, tästä ei ketään muuta voi syyttää. Olen vain yrittänyt miettiä syitä tähän, jotta oikeasti saisin tehtyä asialle jotain. En pidä itsestäni tällaisena, mulla on tosi huono itsetunto tällä hetkellä. Tämä asia ei vaikuta pelkästään mun kroppaani vaan hyvin vahvasti myös mun mieleeni.

http://weheartit.com/entry/32197039/via/Le_Psychotique

Eniten ongelma tuntuu olevan siinä, etten välitä tarpeeksi syömisistäni. Ja selvästi syön erilaisiin mielialoihin: ahdistukseen, tylsyyteen, surullisuuteen...Siihen pitää tulla loppu. Mä olen NIIN yksinäinen tällä hetkellä tässä uudessa kaupungissa...Mulla ei ole työtä, ei ystäviä. Ja tosiaan, en edelleenkään ole uskaltanut ottaa salijäsenyyttä (55e/kk), koska taloudellinen tilanne on niin epävarma tällä hetkellä. Nyt pitäisi siis keksiä korvaavia liikuntamuotoja. Lenkkeillyt olenkin aika ahkerasti viimeaikoina, mutta ei se riitä ainakaan minun kohdallani.

Jotain täytyisi pian tehdä tälle asialle, koska en viihdy omissa nahoissani näin. Jos on vinkkejä, pistäkää tulemaan! Ja tsempit ovat myös enemmän kuin tervetulleita, niitä kun ei kukaan ole oikein mulle live-elämässä antamassa tällä hetkellä.

1 kommentti:

  1. Välillä ei vaan jaksa, vaikka kuin tietää/ajattelee että pitäisi, tekisi hyvää kropalle. Ja mielellekin ainakin kun on päässyt alkuun. Ehkä sitten on hyvä pitää pieni tauko, kerätä voimia ja motivaatioita, miettiä mitä voisi ehkä tehdä toisin, olisiko jokin uusi tavoite hyvä motivaatio. Itsensä motivoiminen on kyllä välillä kuin huutaisi kuurolle, tiedän :D mutta tsemppiä kuitenkin!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...