Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

Jännä päivä

Huh tänään on kyllä ollut niin jännä päivä että aamulla oli maha ihan kipeänä jännityksestä.

Ensinnäkin, kävin tapaamassa toista graduohjaajaani. Jännitin tapaamista ihan hirveästi, koska en ole oikein tähän mennessä saanut palautetta työstäni ja pelkäsin vaan, että oon tehnyt tähän asti työtä ihan väärin. Sain onneksi tosi rakentavaa palautetta, joten nyt on helpompi jatkaa työtä eteenpäin. Kyse on oikeesti enää muutamista viikoista niin mä saan ton valmiiksi. Ah miten helpottava tunne. Vaikka hommaa vielä kuitenkin on ja paljon...

Toiseksi, mun mies oli työhaastattelussa toisella paikkakunnalla. Tilanne on siis se, että meitä saattaa odottaa muutto toiselle paikkakunnalle lähikuukausien aikana. Ja vieläpä aika kauas nykyisestä asuinpaikasta. Tosi jännittävää, sillä mä olen asunut samalla paikkakunnalla lähes koko elämäni. Maisemanvaihdos voisi siis todella tehdä hyvää tässä vaiheessa. Olisi ihana saada sellainen "fresh start" sitten kun on tuon gradunkin saanut valmiiksi ja paperit koulusta pihalle. Mutta tämän muuton toteutumista joudutaan nyt odottelemaan pari viikkoa! Kauheeta, mä nimittäin luulin, et kaikki ois selvinnyt tänään, mutta eipäs sittenkään. Tulee piinaavat pari viikkoa. Varsinkin kun samalla pitää paahtaa tuon gradun kanssa hurjasti eteenpäin.

http://weheartit.com/entry/33257983

Muutapa mulle ei nyt kuulukaan. Olen syönyt vähän miten kiireessä olen ehtinyt ja liikkunut  hyvin satunnaisesti. Huomenna ajattelin yrittää ehtiä salitreeniä tekemään. Oon tosiaan panostanut lähinnä selviytymiseen tässä viime viikkojen aikana. Tärkeimpänä on ollut pääkopan hyvinvointi, sillä välillä tää stressi on vaan lähtenyt käsistä ja pää meinannut levitä täysin.

Nyt pari tuntia vielä opiskelua ja sitten saunaan. Illaksi suunnittelin leffan katsomista - jotain tyttömäistä hömppää kun kerran itsekseni kotona perjantai-iltaa vietän. Tällaiset tyttöillatkin on toisinaan ihan jees. Mitäs muuta tyttömäistä mä voisin tehdä? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...