Sivut

maanantai 13. elokuuta 2012

Vitsit mikä fiilis!!!

Oih mä rakastan tätä päivää! Rakastan itseäni, kun jaksoin pitkästä aikaa kunnolla ottaa itseäni niskasta kiinni ja lähteä liikkumaan kahteen otteeseen, vaikka viime yö oli kaikkea muuta kuin hyvä (katkonaista unta, koiran oksentamista ja sen myötä lattioiden pesua, painajaisia...). Silti nousin ennen seitsemää ja läksin juoksulenkille. Juoksu vieläpä sujui kohtuu hyvin, vaikka onkin nyt taukoa taas ollut.

Vähän aikaa sitten tulin spinning-tunnilta ja ai että mä hikoilin :D Ohjaaja vain ei ollut mieluinen, mutta yritin vain keskittyä itseeni ja hyvään treeniin. Hikimäärästä päätellen onnistuin hyvin.

Nyt jaksan taas uskoa, et mä pystyn tähän, mä jaksan ottaa liikunnan taas tärkeäksi osaksi mun jokapäiväistä elämää. Vaikka pitäähän ne lepopäivätkin muistaa. Mutta fiilis on nyt kyllä ihan mieletön!!!


http://weheartit.com/entry/29749148

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Hyvä sinä! :) Tätä lukiessa tuli itellekin sairaan hyvä fiilis! Kyllä liikkuminen vaan on parasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä se liikkuminen on vaan ihanaa kun löytää sen kunnon fiiliksen ja tekemisen meiningin :) Jess!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...