Sivut

maanantai 31. joulukuuta 2012

Vuosi 2012

Eilen piti ihan pysähtyä miettimään tätä kulunutta vuotta 2012. Vuosi on ollut minulle monella tapaa muutosten vuosi, osittain hyvässä ja osittain huonossa mielessä. Vuoden vaihtuessa onkin hyvä pysähtyä miettimään vuoden tapahtumia, jotta voi ottaa uuden vuoden vastaan hyvillä mielin. Samalla voi myös miettiä tavoitteita ja toiveita tulevalle vuodelle.

Kihlautuminen. Mieheni kosi alkuvuonna, sanoin kyllä epäröimättä. Ehdottomasti vuoden ihanin päivä, tai oikeastaan koko tähänastisen elämäni ihanin päivä.

Muutto. Lokakuussa suuntasimme nokkamme kauas kotipaikkakunniltamme ja aloitimme uuden elämän uudessa kaupungissa. Sopeutuminen uuteen paikkaan on vielä kesken ainakin omalta osaltani, sillä työttömänä olo uudessa kaupungissa ilman tuttavia (oman miehen lisäksi) ei ole kauhean helppoa. En vielä osaa sanoa, oliko päätös muuttaa hyvä vai huono. Töiden saaminen luultavasti muuttaisi kaiken paljon positiivisempaan suuntaan.

Valmistuminen. Vihdoin ja viimein sain graduni kansiin ja maisterin paperit ulos yliopistosta. Olen tosin ollut hyvin pettynyt siihen, mikä on alani työllisyystilanne tällä hetkellä, ja tuntuu, että saan vain haaveilla oman alan hommista...Viisi vuotta kankkulan kaivoon???

Terveysprojekti. Niin. Tämä mun "terveysprojekti" ei ole toteutunut suunnitellusti. Välillä on kausia, jolloin jaksan panostaa paremmin, välillä huonommin. Fyysinen hyvinvointi ei ole lisääntynyt, ei myöskään henkinen. Olisi niin helppoa vain antaa uudenvuodenlupaus, että tällä kertaa mä onnistun. Mutta mä jos kuka tiedän, et niillä lupauksilla on taipumus epäonnistua alkuinnostuksen jälkeen. Mun pitää oikeasti opetella uusi tapa elää. Saada jonkinlainen balanssi tähän elämään. Tällä hetkellä kaikki on sekasortoa, sekä henkisellä että fyysisellä tasolla.

Sukulaisen vakava sairaskohtaus. Tämä pysäytti elämäni hetkeksi ja vaikuttaa minuun edelleen. Kyseinen sukulainen on minulle hyvin hyvin rakas ja tärkeä. Pelkäsin kovasti menettämistä, mutta onneksi kaikki kääntyi parhain päin. Aloin arvostaa perhettä uudella tavalla, sanon myös useammin tärkeille ihmisille, kuinka paljon heitä rakastan.


Tiivistettynä, olen ollut vuonna 2012 sekä onnellinen että onneton. Olen ollut onnellinen parisuhteestani, valmistumisestani ja perheestäni. Olen ollut onneton työttömyydestä, sairauksista ja omasta kropasta ja mielestä. Toivon, että ensi vuosi tuo muutoksia etenkin työllistymisen myötä. Ja että pysymme kaikki terveinä ja saan kroppani ja mieleni sellaiseen kuntoon, että minulla on hyvä olo itseni kanssa. Toivon myös lisää tuttavia ja ystäviä tältä uudelta paikkakunnalta, sillä olen toisinaan hyvin yksinäinen.


Toivotan kaikille oikein ihanaa ja onnellista uuttavuotta! Uusi vuosi tullessaan, tuokoon onnen mukanaan!

http://weheartit.com/entry/47714441/via/taylorswiftoffi#

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...