Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uuden vuoden terveysprojekti

Kuten aikaisemmassa postauksessa mainitsin, terveysprojektini ei saanut viime vuonna sellaista tuulta siipiensä alle, jota olisin toivonut. Kaikenlaiset muutokset ja myllerrykset elämässä pistivät pakkaa niin sekaisin, että olin kuin tuuliviiri menossa eri suuntiin. Tiedän kuitenkin, että ne haaveet terveellisestä elämästä ja paremmasta olosta ovat edelleen vahvasti tallella. Ja mä olen ansainnut niiden saavuttamisen!

http://weheartit.com/entry/47860436/via/warrior_


Päätinkin, että mä tartten nyt jonkinlaisen kunnon alkusysäyksen tälle projektilleni. Sen vuoksi ilmoittauduin fitfarmin superdietti-ryhmään, joka alkaa ensi viikon maanantaina. Odotan jo innolla! Tottakai tiedän, että helppoa ei tule olemaan ja repsahduksia vastaan joutuu välillä todella taistelemaan, mutta tällä hetkellä motivaatio on huipussaan ja on positiivinen mieli asian suhteen.

Kerroin myös miehelleni eilen suunnitelmistani, ja sain häneltä ihanasti tukea. Mun on ollut hirveen vaikea puhua kenellekään näistä asioista, häpeän jotenkin todella paljon sitä, että oon päästänyt itseni näin huonoon kuntoon. Mutta onnistuminen on todennäköisempää, kun asian jakaa tärkeiden ihmisten kanssa. Ja olisihan se mies varmaan alkanut ihmetellä yhtäkkiä  muuttunutta ruokavaliotani :D

Mutta tällaiset suunnitelmat siis täällä. Oletteko te aikoneet panostaa terveellisyyteen tai liikuntaan uuden vuoden kunniaksi? Millaisia tavoitteita teillä on?


4 kommenttia:

  1. Terve!

    Meitsi ilmoittautui samaan dieettiin. Tsempataan toisiamme siis :) Ajattelin mennä sen "pudotettavaa yli 20 kg" -ryhmään, koska pudotettavaa on juurikin tuon verran. Maanantai jännittää, mutta hyvällä tavalla.

    Aijoo, saisitko pois kommentoinnista tuon kuvahyväksynnän? On vähän vaikea arvella, mitä numeroita kuvassa näkyy. Kiitos!

    VastaaPoista
  2. Hei jee, kiva löytää joku muukin joka osallistuu siihen superdiettiin! ;) Mä meen varmaan siihen 10-20kg ryhmään, koska mulla olis tavoitteena saada joku 12kg pois. Mut hyvä et voidaan kuitenki tsempata toisiamme dietin aikana :)

    Ja joo, voin ottaa sen kommenttien hyväksynnän pois. Mulla on lähinnä ollut se vain sen vuoksi, että varmasti huomaan jos joku kommentoi vanhoihinkin viesteihin. Mut kylläpä nuo kommentit tulee muutenkin ihan hyvin huomattua ;)

    VastaaPoista
  3. Mäkin otin sittenkin tuon saman ryhmän kuin sä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiva, nyt voidaan vielä paremmin vaihtaa kokemuksia ja tuntemuksia :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...