Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2013

Tästä se lähtee

Superdieetti, päivä 1.

Aamupalaksi nautittu ohjeiden mukaisesti kasattu smoothie. Ja hyvää oli! :)




Odotan kyllä oikeasti aika innolla tulevaa. Tiedän, että tää on osittain tällaista alun innostusta, mutta on kiva olla positiivisella mielellä.

Seuraavaksi pitäisikin tulostella uusi treeniohjelma ja alkaa pakkaileen salikassia ja suunnata salille. Vaikka ohjelmassa suositellaankin aamuksi aerobista ja illaksi salitreeniä, teen ainakin tänään toisin päin, koska aamuisin salilla on rauhallista ja siten saan rauhassa tutustua uuteen ohjelmaani. Huomenna voisikin koittaa jo toisin päin. Huippua!

3 kommenttia:

  1. Tuo aamiainen oli kyllä hyvää, PAITSI leseet alkoivat vähän tökkiä mulla. Saitko sä siitä helposti juoksevaa vai lisäsitkö vettä? Mun oli lisättävä, kun oli ihan liisteriä alkuun ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh mä vastasin jo tähän kerran mut viesti katosi bittiavaruuteen :D

      Mut siis joo, mun smoothiesta tuli aika juoksevaa. Laitoin vain kaikki ainekset blenderiin (jopa sen keltuaisen :D) ja sekoitin. Käytin sulatettuja pakastemarjoja, jotka oli aika vetisiä niin se saattoi vaikuttaa asiaan. Ja mulla kans pikkasen meinaa tökkiä toi leseiden määrä, kun olen tottunut laittamaan niitä smoothieen korkeintaan joku 4g :D

      Kävin tänään myös tekemässä salilla sen kakkostreenin ja voi jestas mä en varmaan kävele huomenna :D

      Poista
  2. Vähänkö se kirsikkalatari oli... Öööööö.... Vähintäänkin villin makuista ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...