Sivut

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Superdieetti ja sosiaalinen elämä

Tällä viikolla koin oikeastaan ensimmäistä kertaa sen, kuinka vaikeaa voi olla yhdistää superdieettiä sosiaaliseen elämään.

Kuten osa lukijoista saattaa muistaakin, olen vasta muuttanut uudelle paikkakunnalle, jolta en entuudestaan tuntenut ainuttakaan ihmistä. Nyt olen hieman tutustunut muutamaan ihmiseen, jotka ovat lähinnä miehen duunikavereita. Niin sanottuja "omia kavereita" mulla ei ole edelleekään ainuttakaan.

Olikin vaikea hetki, kun mies pyysi mua mukaansa hänen duunikavereidensa illanviettoon, jossa tiedossa oli pizzantekoa yhdessä, muutamien oluiden nauttimista ja leffaa leffaherkkuineen.

Mitä itse olisit tilanteessa tehnyt? En olisi kehdannut mennä oman salaattikipon kanssa mulle kuitenkin kohtalaisen uusien ja tuntemattomien ihmisten seuraan puputtamaan vihreitä vihanneksia kun muut tekee yhdessä pizzaa. Saatika sitten kieltäytynyt kaikesta muusta, mitä oli tarjolla.

Joten tein päätöksen jäädä kotiin.

Että voikin oma kroppa ärsyttää tällä hetkellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...