Sivut

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Elämän tärkeimpiä päiviä

Olen elellyt blogihiljaisuudessa hetken. On ollut niin paljon kaikenlaista meneillään, ettei ole yksinkertaisesti ollut aikaa kirjoitella. Lemppariblogejani olen kuitenkin käynyt lukemassa silloin tällöin, sillä blogien lukeminen on vaan jotain niin rentouttavaa :D

Mutta, tärkeimpänä tapahtumana... Musta tulee vaimo <3 Mieheni kosi minua pari päivää sitten <3<3<3 Vieläkään tätä ei meinaa tajuta todeksi, oon niin onnellinen! Vasenta nimetöntä koristaa nyt ihana, valkokultainen sormus. Se on täydellinen. Juuri minun makuuni, mieheni valitsema. <3

Kihlattu. Morsian. Vaimo. :D Kuulostaa vieläkin oudolle joskin niin ihanalle suussani. Meille kihlaus on lupaus avioliitosta, ei vain sellainen "ollaan nyt vähän enemmän vakavissaan yhdessä" -juttu. Toki jokainen tavallaan, ihan ok jos kihlaus joillekkin tarkoittaa jotain muuta heille sopivaa. Mutta meille se tarkoittaa, että häät järjestetään. Tosin, rahapuutteen vuoksi ei vielä ensi kesänä, ehkä sitä seuraavana. Ja onko ne edes kesällä? En mä vielä tiedä :D Ehkä ne onkin talvella. Mutta silloin ne ois kiva pitää vaikka Lapissa, jossa varmasti olis kunnolla lunta. No mut näitä nyt on aikaa vielä miettiä.

Vaikka tunnustan. Sen verran häät on mielessä pyöriny, että pari kertaa ihan "vahingossa" (khröm, okei, aika monta kertaa) oon eksyny hääpukusivustoille ja haaveillu tulevasta puvusta. Ah siitä puvun etsinnästä tulee ihanaa! Pitäis vaan saada kroppa kuntoon siihen mennessä :D

Nyt taidan palata opiskelujen pariin, oon vaan haaveillu tässä varmaan kaks tuntia niin kummasti ei toi essee tossa etene.

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa! <3

2 kommenttia:

  1. Voi että, onneks olkoon!!!! Ihanaa!!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos, onhan tää tosi ihanaa! :) Ei vieläkään meinaa ymmärtää mitä on tapahtunu :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...