Sivut

torstai 22. maaliskuuta 2012

Salifiiliksiä

Oi eilinen treeni - taivaallista!!! Oon nin innoissani siitä uudesta ohjelmasta! Mulle tehtiin kaksijakoinen ohjelma, koska käyn myös ryhmäliikuntatunneilla. Mulla oli ennen kolmijakoinen ohjelma, mutta sitä oli vaikea pitää yllä juurikin noiden muiden jumppatuntien takia - ei aika meinannut riittää kaikkeen. Nyt uudella innolla ja motivaatiolla treenaamaan uudella ohjelmalla! Kyllä se vaan niin on, että uusi ohjelma on hyvä motivaattori ainakin mulle.

http://weheartit.com


Käytiin siis ohjaajan kanssa läpi kaikki saliohjelman liikkeet. Ekan päivän ohjelmaan kuuluu jalat, alaselkä ja vatsa. Toisen päivän ohjelmaan sen sijaan selkä, rinta, kädet ja vatsa. Jäin sitten ohjauksen jälkeen eilen tekemään sen ensimmäisen osion ja AUTS AUTS mun jalat :D Siis oikeesti, mä en meinaa päästä sohvalta ylös - enkä kyllä sinne istumaankaan. Tää on sitä hyvää kipua, tuntee tehneensä töitä kroppansa eteen ihan kunnolla :)

Tänään siis ei oo tiedossa salille menoa, mutta lenkillä aion käydä vetreyttämässä näitä jalkoja ja muutenkin liikuntaa saadakseni. Keli vaan ei oo parhaimmasta päästä ainakaan tällä hetkellä, mutta jospa se tuosta paraisi päivän mittaa. Mutta nyt opiskeluhommien kimppuun!!!




2 kommenttia:

  1. Haluaisitko pistää tarkemmin ohjelmaas esille? Ottaa kuvaa / skannata / kirjoittaa liikkeet tms? Mua kiinnostaa kovin :)

    VastaaPoista
  2. Toki, voisimpa tänään jossain vaiheessa tehdä ihan postauksen tuosta mun ohjelmasta :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...