Sivut

torstai 11. heinäkuuta 2013

Muutoksia

Mun elämässä on taas muutosten aika käsillä. Suurimpana muutoksena on pari viikkoa sitten alkanut työttömyys. Jep, taas mä oon tässä tilanteessa. Eikä muuten ole kauhean kivaa.

Mutta, yritän nyt jotenkin suhtautua tähän siten, että joku hyvä duuni odottaa mua jossain ja mun pitää vain löytää se ja saada se :D Edellinen duunipaikkani ei ollut oikeastaan lähelläkään omaa alaa ja toivonkin, että seuraava työpaikka olisi edes etäisesti omaan koulutustausaani sopiva. Saa nähdä, mitä aika tuo tullessaan. Raha-asiat tietysti aiheuttaa paljon huolta ja harmaita hiuksia.

Mitäs mä olen sitten duunaillut kun on tätä aikaa nyt sitten ollut? Olin ensin sukuloimassa ja muutenkin vähän reissussa. Tapasin paljon ystäviä ja tein huomion, että kaikki muut tuntuu menevän elämässä hurjaa vauhtia eteenpäin, paitsi mä. On häitä, ristiäisiä, raskauksia ja talojen etsintää. Musta tuntuu, että jouduin juuri askeleen taaksepäin joutuessani työttömäksi. Toivotaan, että tämä kestäisi mahdollisimman vähän aikaa, sillä mä haluan kans alkaa pian toteuttaan noita asioita. Mä haluun häät, mä haluun oman asunnon, mä haluun edetä ja olla onnellinen.

Oon purkanut ahdistusta liikuntaan, mikä on tietty vaan hyvä juttu :) Tähän viikkoon on mahtunut jo useampi treeni, enimmäkseen aerobista harjoittelua. Tänään aion myös aloittaa suursiivouksen, odottelen vain että lounas hieman sulaa vatsassa ettei huono olo iske.

Mutta tällaista tänne siis. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...